چطور نفخ لوبیا چیتی را بگیریم

1403/03/01 تعداد بازدید: 3653
چطور نفخ لوبیا چیتی را بگیریم
چطور نفخ لوبیا چیتی را بگیریم عنوان این مقاله از وبسایت بوکاژ می باشد. برای آگاهی از روش های از بین بردن باد لوبیا چیتی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز دارید.
حبوبات یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی برای تمامی آشپزان ایرانی می باشد. در هر خوراکی از آش رشته گرفته تا قورمه سبزی و کوفته تبریزی و سوپ از حبوبات استفاده می کنیم. حبوبات نه تنها مزه ی خوب و لعاب خوبی را به خورشت ها و خوراک هایمان می دهند بلکه حاوی پروتئین خیلی خوبی نیز می باشند که می تواند انرژی مورد نیاز برای عضله سازی را برایمان فراهم کنند.
چطور از شر باد لوبیا بوکاژ خلاص شویم
یکی از معضلات حبوبات خوردن نفخی است که ایجاد می کند و معمولا خیلی از افراد از خوردن حبوبات بخصوص لوبیا چیتی دوری می کنند زیرا نفخ ایجاد شده خیلی برایشان اذیت کننده و دردسر ساز می باشد. راه های مختلفی برای از بین بردن نفخ حبوبات وجود دارد که ما در این مقاله به تعدادی از این روش ها اشاره خواهیم کرد.
گرایش ورزشکاران به حبوبات در مقابل پودر های مکمل حجیم سازی عضلات.
امروزه خیلی از ورزشکاران هوشمند و تحصیل کرده به سراغ اضافه کردن حبوبات به برنامه ی غذایی خودشان هستند و از خریدن مکمل های صنعتی اجتناب می کنند و دیگر علاقه ایی به خرید این پودر ها ندارند. آنها به درستی متوجه این موضوع شده اند که مصرف مکمل های صنعتی می تواند برای کبد و دیگر اندام های داخلی شان مضر و آسیب زننده باشد. حبوبات با پروتئین خوب و کافی ایی که دارد جایگزین سالم و درستی برای تایم پس از ورزش این ورزشکاران می باشد. نوش جان کردن یک کاسه خوراک لوبیا چیتی پس از هر تمرین برای داشتن عضلاتی حجیم و بدنی سالم بسیار عالی می باشد.
نفخ گیری حبوبات بوکاژ
چطور نفخ لوبیا چیتی را بگیریم: برای این کار ما ساده ترین روش را به شما پیشنهاد می دهیم. حبوبات خود را به مدت 24 ساعت  در آب ولرم رو به داغ خیس کنید و هر چند ساعت آب آنها را تعویض کنید با این راه می توانید به سادگی از شر باد آنها خلاص شوید. خیلی از آشپز ها که وقت کافی برای این کار ندارند و هنگام استفاده از حبوبات آنها را در آب داغ می جوشانند و آب آنها را برای چند بار تعویض میکنند و اینگونه به راحتی نفخ لوبیا چیتی از بین می رود اما خیلی از کارشناسان تغذیه با این روش موافق نیستند زیرا که می گویند ارزش غذایی حبوبات با این روش کم می شود اما این روش برای زمان هایی که وقت کافی برای خیساندن حبوبات ندارید بسیار مناسب است. روش دیگر استفاده از جوش شیرین می باشد که ما در مقاله ایی با عنوان جوش شیرین برای پخت لپه به طور کامل به آن اشاره کرده اییم و از مضرات و فواید این روش صحبت کرده اییم.
حبوبات بسته بندی بوکاژ
قیمت لوبیا چیتی بسته بندی شده در مشهد: برای اطلاع از قیمت لوبیا چیتی بسته بندی شده باید به سراغ برند های معروف و مطرح حبوبات بسته بندی شده بروید تا بتوانید به راحتی قیمت ها و کیفیت ها را با یگدیگر مقایسه کنید. مقایسه اینترنتی قیمت ها ساده ترین کار ممکن است زیرا که با تنها چند کلیک می توانید قیمت ها را در شهر های مختلف ایران با هم مقایسه کنید.
شرکت بوکاژ به عنوان تولید کننده و تامین کننده حبوبات بسته بندی شده همیشه در تلاش بوده تا بهترین محصولات را به همراه بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما مشتریان خوب خودش تقدیم کند زیرا که مهم ترین سرمایه ی هر شرکتی مشتریان وفادار آن شرکت و برند هستند.
 خرید عمده و فروش سازمانی: اگر قصد دارید تا فروشتان را چند برابر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم بسته های کمکی و هدیه را با کارکنان خود در مناسبت های مختلف تقدیم کنید و به راحتی می بینید که انگیزه ی کارمندان بیشتر شده و سود شما نیز بیشتر خواهد شد. برای اطلاع از تخفیفات و شرایط قرارداد های بلند مدت با تلفن های درج شده در وبسایت با ما در ارتباط باشید.
چطور نفخ لوبیا چیتی را بگیریم
اگر اطلاعات این مقاله از وبسایت بوکاژ برایتان مفید بود می توانید آن را با دوستان و آشنایان خودتان به اشتراک بگذارید.

    



نظرات
loader