پودر سیر در بارداری

1402/04/06 تعداد بازدید: 522
پودر سیر در بارداری
پودر سیر در بارداری عنوان این مقاله از وبسایت بوکاژ می باشد. خواندن این مقاله تنها 5 دقیقه زمان نیاز دارد.
 
ادویه جات از معروف ترین چاشنی های غذایی می باشند. امروزه دیگر از ادویه ها بخاطر طعم و رنگ آنها استفاده نمی کنند و افزایش فروش اینترنتی ادویه جات به خصوص پودر سیر به دلیل خواص بسیار بالای این ادویه ها می باشد.در این میان پودر سیر یکی از محبوب ترین ادویه ها برای آماده کردن بسیاری از سوپ ها و غذا ها می باشد. با استفاده از پودر سیر می توانید مزه ایی متفاوت و جذاب را به غذاهایتان بدهید.
پودر سیر بوکاژ و هضم غذا
ارزش غذایی پودر سیر:
در هر 100 گرم پودر سیر:
331 کیلو کالری انرژی
72.73 گرم کربوهیدرات
16.55 گرم پروتئین
0.73 گرم چربی
6.45 گرم آب
9 گرم فیبر
2.43 گرم قند
و مابقی ویتامین ها و مواد معدنی از قبیل ویتامین های A،D،E،K،C و گروه ویتامین B
79 میلی گرم کلسیم
5.65 میلی گرم آهن
77میلی گرم منیزیم
414 میلی گرم فسفر
1193 میلی گرم پتاسیم
60 میلی گرم سدیم
و دیگر مواد معدنی از قبیل سلنیم، منگنز و مس
وجود تمامی مواد با ارزش لیست شده در بالا باعث می شود پودر سیر بسیار ارزشمند و مفید برای داشتن بدنی سالم ترمی باشد.
پیشگیری از سرطان با پودر سیر: از قدیم می گویند که سیر داروست. برای اینکه از بیماری سرطان و دردسر هایش راحت باشید می توانید پودر سیر را به برنامه‌ی غذاییتان اضافه کنید. می توانید به راحتی با ترکیب ماست و سیر شروع کنید و از این ادویه در سوپ ها بهره ببرید تا طعمی متفاوت و دلنشین را داشته باشید. پودر سیر با از بین بردن رادیکال های آزاد خون باعث می شود تا از سرطان دور باشیم. پودر سیر سرشار از آنتی اکسیدان می باشد.
پودر سیر بوکاژ در بارداری
پودر سیر و تقویت سیستم ایمنی: در دوران کرونا همه به دنبال راه هایی برای بالا بردن سیستم ایمنی مان بودیم تا دچار کرونا و سرماخوردگی نشویم. پودر سیر می توانید باعث شود تا کمتر دچار آنفولانزا و یا کرونا شویم. با اضافه کردن پودر سیر به برنامه‌ی غذایی روزانه تان از داشتن بدنی سالم و به دور از ویروس های سرماخوردگی لذت ببرید.
پودر سیر و بارداری: یکی از جالب ترین فواید پودر سیر و سیر در دوران بارداری برای مادران باردار می باشد. در این دوران خانم ها به دنبال پیدا کردن سالم ترین و مفید ترین برنامه غذایی هیتند تا بتوانند فرزندی سالم و تندرست داشته باشند. در این دوران زنان باردار بسیار با احتیاط عمل مب کنند که کاملا درست می باشد و بهتر است که پیش هر گونه تغییر در رژیم غذایی تان با پزشک خودتان مشورت کنید. پودر سیر در دوران بارداری باعث وزن گرفتن جنین می شود. اگر فرزندتان کمبود وزن دارد می توانید از پودر سیر بهه ببرید تا وزن مناسب ایجاد شود.
خواندن مقاله جدب ثروت با چوب دارچین به شما پیشنهاد می شود.
با مصرف پودر سیر در دوران بارداری می توانید از فشار خون بالا وکلسترول در این دوران دور بمانید. همانطور که می دانیم سلامت مادر نیز در این دوران بسیار مهم می باشد و با رژیم غذایی درست و سالم می توانید سلامت بمانید. فشار خون و کلسترول بالا در دوران بارداری می تواند نه تنها به مادر بلکه به فرزند نیز آسیب های جدی را وارد کند.
بهتر است که پودر سیر در ماه های اینتدایی بارداری با احتیاط مصرف شوند.
سیر و هضم غذا: با پودر سیر می توانید هضم راحت تری داشته باشد. در دوران بارداری فضای کافی برای معده و روده ها نیست که بسیار اذیت کننده می باشد اما با اضافه کردن پودر سیر می توانید هضم راحت تری داشته باشید.
خرید پودر سیر:
برای خرید پودر سیر دیگر نیازی به بازار رفتن ندارید بلکه با سر زدن به فروشگاه های اینترنتی می توانید بهترین و با کیفیت ترین ادویه جات را پیدا کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.
برای اطلاع از قیمت های ادویه جاتی چون پودر سیر به فروشگاه های اینترنتی بوکاژ سر بزنید.
 
خرید اینترنتی پودر سیر در مشهد برند بوکاژ
اگر اطلاعات این مقاله برایتان مفید بود لطفا آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.


نظرات
loader